מרכך מוצק טבעי פירותי בעבודת יד. מעשיר את השיער בלחות ומעניק מגע רך. המרכך מכיל תמציות של בננה אננס שמעניקים לחות ומרככים את השיער ואת העור, בנוסף לשמנים של קוקוס, קקאו, פסיפלורה ומשמש. מכיל תערובת שמנים אתריים של אשכולית, ארז, גרניום ונרולי שמעניקים לו ריח פרחוני ומאוד מאוד שמח. שימו לב שלחלק מהתוספות יש באופן טבעי תכונות של החלקה קלה של השיער, לכן אני ממליצה עליו לאנשים עם שיער חלק או גלי. מה בעצם התפקיד של המרכך? בעוד שהתפקיד של שמפו הוא מאוד טכני- לנקות, הרבה אנשים מופתעים לגלות שלמרככים יכול להיות מגוון מאוד רחב של תכונות. העשרה של ויטמינים, תחושת ריכוך של השיער (לכן השם מרכך), העשרה בלחות, הגנה חיצונית ואפילו עזרה בהתרה של קשרים או הורדה של תחושת הנפח בשיער. המרכך הזה מתאים לכל סוגי השיער, החל משומני ועד יבש. היוצא מן הכלל היחיד הוא שיער דק או עדין, שבגלל עדינותו שמנים וחומרי ריכוך עלולים להכביד עליו.


38 
  • יצרן: עץ החיים
  • משלוח: 
  • מדיניות החזרה: 1. במידה והמוצר נפגם במהלך המשלוח, אנא צלמו אותו, שלחו את התמונה בדוא"ל או וואטסאפ ותקבלו החזר מלא ללא צורך במשלוח בחזרה. 2. במידה ואינכם מרוצים ממנו מסיבה כלשהיא- יוחזרו לכם 50% מערך המוצר בניכוי עלות המשלוח שלו.

קרא עוד



Ingredients: btms 50, cetyl alcohol, cocoa butter, avocado oil, olive oil, laurel oil, quinoa protein, polyquaternium 10, vitamin B5, vitamin E, marshmallow root extract, peony flower extract,  organic horsetail extract, essential oils , inulin, eritritol, Iscaguard PEG.

*כל חומרי הגלם טבעיים, עדינים, ומקורם מצמחים. המרכך אינו מכיל חומרים סינטטים, סיליקונים, מוצרים מן החי, SLS, SLES, פראבינים או נגזרות של נפט.

משקל: כ-80 גרם. עשוי בעבודת יד ולכן המשקל עלול להשתנות מעט.