1 דקות קריאה

פינצטה טובה! 

למצוא פינצטה טובה בחנויות הפארם זה לא עניין של מה בכך. מידי פעם אני רוכשת עבור לקוחות פינצטה איכותית שנמכרת לבעלי מקצוע ולצערי הסוג האהוב עלי לא תמיד בר השגה. הפעם החלטתי לרכוש כמה יחידות נוספות שיהיו אצלי במלאי. 

לקישור לדף הפינצטה


מוצקים ומשודרגים: סבון טבעי, שמפו טבעי ומרכך טבעי שעושים את העבודה כמו התעשייתיים!!!

לקוחה ערנית גילתה לי את דניאלה שמתמחה ממש בהכנת סבונים לא מייבשים, שמפו, מרכך ועוד (עץ החיים). ניסיתי בעצמי והתלהבתי. כהרגלי, רק מה שטוב לי אני מציעה ללקוחותי ועכשיו תוכלו לרכוש אצלי בקליניקה או על ידי משלוח כמה מהמוצרים שלה: סבון פחם פעיל לאקנה, סבון קלנדולה וקמומיל, שמפו לקרקפת שומנית, שמפו לקרקפת רגילה עד יבשה, מרכך לשיער מתולתל, מרכך לשיער חלק.

היתרונות הגדולים שבשימוש במוצקים: 

  • שמפו / סבון / מרכך נוזלי יכיל תמיד חומרים משמרים. ידידותיים או פחות - הם עדיין חומרים משמרים שמסירים מעורנו מיקרואורגניזמים, גם כאלו שחיוניים לעור, ובכך מפרים את האיזון העדין שנדרש לבריאות העור.
  • הם לא נמכרים באריזות פלסטיק שמעמיסות על כמות הפסולת הכללית.
  • אם הם טבעיים אז חומרי הגלם שלהם הם שמנים צמחיים, והבישום שלהם משמנים אתריים ולא שמנים מינרלים שהם תוצרי לוואי של תעשיית הנפט.

 החסרונות הם (פתרונות אפשריים): 

  • שימוש פחות נוח (אפשר להתרגל).
  • נמסים  ומתרככים כשהם עומדים רטובים (לאחר הרחצה מומלץ להניחם על מגבת קטנה יבשה).
  • סבונים טבעיים רבים, שניסיתי עד כה, מייבשים  את העור וצריך לשלוט באומנות ההכנה שלהם כדי לייצר סבון לא מייבש ושמפו שלא מפיל את השיער. (צריכים להכיל כמות מדוייקת של נתר לעומת שמנים. שמפו ומרכך טבעי- חייבים להכיל עוד חומרים מעובדים, עדיף ידידותיים וממקור צמחי, כדי שהשיער יראה אוורירי לאחר החפיפה).

מוצקים ומשודרגים: לקישור למוצרים באתר שלי 

זהו לא עוד שמפו טבעי שמפיל את השיער ומשאיר אותו חסר חיים. במוצר הזה נוספו כמה רכיבים ידידותיים לאדם ולסביבה, שהופכים אותו לשמפו טבעי שישאיר את שערכם אוורירי ונקי בדיוק כמו שמפו תעשייתי אך בהבדל גדול: הוא לא מכיל חומרים שעלולים להזיק לבריאותכם או לבריאות הסביבה, ללא אריזת פלסטיק מזהמת ולא מיוצר בתעשייה מזהמת - אלא בעבודת יד ביתית וידידותית לסביבה. כל חומרי הגלם טבעיים, עדינים, ומקורם מצמחים. המרכך אינו מכיל חומרים סינטטים, סיליקונים, מוצרים מן החי, SLS, SLES, פראבינים או נגזרות של נ לשיער רגיל- יבש ולשיער שומני.