100 מ"ל מעולה לכפות ידיים ורגליים יבשות. ריח רענן מאוד של קליפת אשכולית ופרחי לבנדר.


130 
  • יצרן: Adin Is Natural
  • משלוח: 
  • מדיניות החזרה: 1. במידה והמוצר נפגם במהלך המשלוח, אנא צלמו אותו, שלחו את התמונה בדוא"ל או וואטסאפ ותקבלו החזר מלא ללא צורך במשלוח בחזרה. 2. במידה ואינכם מרוצים ממנו מסיבה כלשהיא- יוחזרו לכם 50% מערך המוצר בניכוי עלות המשלוח שלו.

קרא עוד


איך שומרים על עור כף הרגל יפה וחלק תמידית ולא רק ביומיים שלאחר ביקור אצל פדיקוריסיטית? 

טיפ מדהים שעובד אצלי שנים רבות- דורש התמדה בעיקר! מי מכן שמעוניינת בעור כף רגל נקי, חלק, עדין למראה, שלא להזכיר את התחושה הנוראית שמקבלים, כשעור כף רגל מחוספס ופצוע בא במגע עם בד המצעים או הגרביים.

אז ככה- הטיפ מורכב מכמה סעיפים שכל אחד מהם חשוב באותה מידה. 

1.     קודם כל רכשו חמאת הזנה טבעית לכפות הרגליים. אני משתמשת בחמאה שאני מייצרת, שהיא לא פחות ממדהימה (הוספתי לשמנים גם גליצרין, סקוולן וחומצה היאלורונית). עדיף כמובן מסוג טבעי לחלוטין ללא חומרים משמרים אבל הכי חשוב שלא יהיו בה שמנים מינרלים (כמו וזלין) שאוטמים את העור וגורמים לו לאבד נוזלים דרך הזעה. וזלין עוזר מאוד במצבי SOS כשהעור ממש פגום, אדום ושורף כי אז הוא מייצר שכבת הגנה מהסביבה החיצונית ולא חודר אליו. למצב של יובש אנחנו דווקא מעוניינים שתהיה חדירה לאפידרמיס, ושמנים צמחים אכן חודרים.

2.     רכשו משייף אבן לכף הרגל. בעדיפות לאחד שיש לו צד גס וצד עדין. לנוחות השימוש עדיף שתהיה לו ידית. הניחו את המשייף במקלחת לצד הסבון והשמפו.

3.     אם יש לכם כבר שכבת עור ממש עבה (מעל למילימיטר), בקרו אצל פדיקוריסטית והיפטרו ממנו. 

4.     ועכשיו לביצוע ולהתמדה: מידי יום, דקה ביום לקראת סיום המקלחת, כשעור כף הרגל התרכך מעט, שפשפו את העור עם משייף האבן- קודם בצד הגס שלו ולאחר מכן בצד בעדין. נגבו מעט את כפות הרגליים, נגבו היטב בין האצבעות במגבת ייעודית לכפות הרגליים. מרחו חמאת הזנה טבעית ועסו אותה.

5.     אם יש לכם גושים קשים של עור בכפות הרגליים סימן שאתם דורכים באופן לא שווה על כפות הרגליים או שאזור מסוים מתחכך בנעל יותר מהאחרים. אז החליפו לנעליים אורתופדיות ואם זה לא עוזר בקרו אצל אורתופד.