טיפול נבון בעור. כתבה: עפרה דן צעד אחר צעד: כיצד תבריאו את עורכם ותזכו לשיפור בבריאותכם. ספר הדרכה דיגיטלי לעור בריא וחזק. לקריאה מטלפון נייד חכם*, טאבלט או מחשב (קישור אליו ישלח לדוא"ל שיצויין בהזמנה). הדרך הנכונה לשמירה על עור בריא ושיקום עור סובל מזמינה אותנו לשינויים בתחומים שונים. חשוב מזאת- העור הוא לעיתים רבות, הראשון בין איברי גופנו שמאותת על מצוקות וחוסרים. הספר הזה ידריך אתכם צעד אחר צעד בתהליך להבנה אמיתית ומציאת פתרונות. *הקריאה מהסמארטפון קלה במיוחד- בעזרת אפליקציה חינמית של הליקון ספרים, ניתן לדפדף מעמוד לעמוד. הספר נפתח תמיד בעמוד האחרון שקראתם. ניתן להקליק על קישורים למחקרים או הסברים, ניתן להתאים את גודל הגופן. אם אינכם מורגלים בקריאה רבה, ניתן לקרוא בכל פעם עמוד אחד שבנוי מכמה משפטים בלבד.


60 
  • משלוח: 
  • מדיניות החזרה: 1. במידה והמוצר נפגם במהלך המשלוח, אנא צלמו אותו, שלחו את התמונה בדוא"ל או וואטסאפ ותקבלו החזר מלא ללא צורך במשלוח בחזרה. 2. במידה ואינכם מרוצים ממנו מסיבה כלשהיא- יוחזרו לכם 50% מערך המוצר בניכוי עלות המשלוח שלו.

קרא עוד


טיפול נבון בעור.  כתבה: עפרה דן  

ניתן לרכוש את הספר הדיגיטלי באתר זה,  ישירות מאתר הליקון ספרים (בקישור בתשלום בכרטיס אשראי או פייפל). אפליקציית הקריאה של הליקון חינמית.

כיצד הספר "טיפול נבון בעור"  יסייע לכם?

בכל ג'ונגל המידע שזורם אלינו בענף הקוסמטיקה, אנחנו לא באמת קוראים ידע אמיתי, מגובה במחקרים איכותיים, אלא מידע שיווקי שמעצים את המוצר שמשווק לנו. עד כאן הכל בסדר, במידה והמוצר יועיל לנו או לפחות לא יזיק. אך מה אם אומר לכם, שהרבה מהמוצרים והטיפולים שאתם רוכשים, לא רק שאינם מועילים אלא גם יזיקו לעורכם לאורך השנים ולעולם לא תקשרו בינם לבין מצב עורכם? המוח שלנו נשטף בשנים האחרונות במידע לא מוכח, ולכן כתבתי בשבילכם ספר מרתק, עמוק אך קליל, שמסביר את הכל מההתחלה ועד הסוף.

הספר הזה בא לארגן את הידע מתחילתו ועד סופו, ויחלוק אתכם נושאים מגוונים, כמו:

  • מדוע לא כדאי לנו "לחדש" את העור באמצעות חומצות או רטין A להבדיל ממה שמטיפים לנו?
  • כיצד למנוע הזדקנות עור מוקדמת? רמז-  לא רק שמש ועישון.
  • איך מאבחנים מהן הסיבות שגורמות לבעיות עור, כמו אקנה או יובש קיצוני?
  • כיצד משקמים את העור מבפנים כלפי חוץ?
  • איך מטפלים בעור רגיש במיוחד?
  • מהי אלרגיה קוסמטית סמויה - ואיך מטפלים בה?
  • כיצד העור יכול להיות סמן לבעיות אחרות בגופנו?
  • האם התזונה שלכם מספקת לעור את כל מה שהוא צריך?
  • כיצד נבחר מוצרי קוסמטיקה וכיצד לא נאמין להבטחות שקריות?
  • מהי קוסמטיקה טבעית, איך יודעים שהיא באמת טבעית וכיצד משתמשים בה בצורה נכונה?

זהו לא ספר בסגנון "מדורי היופי" במגזינים השונים - הספר נטול גישות שיווקיות, מעמיק מאוד ומתייחס באובייקטיביות לכל נושא ונושא.


אני יכולה להבטיח לכם, שבכל פרק תופתעו ממידע שלא חשבתם עליו; בעוד מידע שחשבתם שהוא נכון לחלוטין, יתברר לפתע כידע שמעולם לא הוכח כנכון. קריאת הספר תהפוך אתכם לצרכנים מודעים, אולי ציניים במקצת, אבל הרבה יותר אחראים לבריאותכם ובעיקר לעורכם. 

העור זוכר הכל, גם מה שעשינו לו לפני עשרות שנים. ככל שתבינו בהקדם מה נכון לו ומה מזיק, תוכלו לדעת כיצד לטפל בו וכיצד להתאים לו מוצרי טיפוח שלא יזיקו לו.
ספר זה הוא גם מדריך אישי, שבו אני מלווה אתכם צעד אחר צעד במסע לשיפור מצב עורכם.
הספר קליל לקריאה. הקפדתי להגיש כל נושא בקיצור, ולהביא לכם רק את המידע החשוב ביותר (מגובה בקישורים למחקרים איכותיים). כך שתוכלו להבין במהירות את הנושא.
אם אתם הורים לבני נוער, תוכלו להעביר לילדכם בהדרגה את המסרים המצויים בספר זה. אם אתם הורים לילדים קטנים, תקבלו בספר טיפים רבים לשמירה על עור ילדכם בכל שלב של התפתחותם.

הספר תורגם גם לאנגלית על ידי המתרגמת דורית רנוב.

"הספר הוגדר על ידי המחברת כ"ספר הדרכה", אך לצד העצות לאופן האידיאלי בו נשמר ונתחזק את האיבר הגדול ביותר בגופנו, גלום אוצר של מידע המקיף את כל תחומי החיים כמעט.

ברחבי הרשת אנו נתקלים בשברי מידע או בפרטים אקראיים שנערכו מתוך מחקרים. אנו מוצפים באינפורמציה שלא רק שאינה מספקת לנו את התמונה המלאה, אלא אפילו מבלבלת.

הספר מאגד באופן מסודר ובשיטתיות את הידע שצברה המחברת הן כקוסמטיקאית ומטפלת, הן כנסיינית אישית והן מתוך מחקר מעמיק ומקיף שביצעה לאורך שנים.

המוטיב בולט ביותר שעולה מן הספר הוא שלכותבת באמת אכפת, ועם זאת, אין קורטוב של שיפוטיות או ביקורת לגבי בחירות והחלטות שאנשים מקבלים ועשויות לפגום בעורם. גם המלצות ל"עשה ואל תעשה" הן בבחינת יעוץ בלבד, כשהשאיפה לעור בריא ומטופח בטווח המיידי והרחוק מלוות כל בחירה והחלטה.

ביקורת ספר: נאוה ליבמן, עורכת לשונית, תסריטאית, מרצה לעברית ב Queens Univercity, N. Ireland.