50 מ"ל קרם 97% טבעי המועשר בריכוז מכסימלי של חומרים שתפקידם לשמור על גמישות תאי העור, על החזקת מים טובה בתאי העור (היגרוסקופיות), על מניעת חמצון תאי, על חיזוק ההגנה הטבעית מפני הסביבה (ראו מידע נוסף). בניחוח קמומיל עדין. מידע כללי: הקרמים שלי מעכבים ומונעים התקמטות שמתרחשת כתוצאה מיובש וגירוי, בזכות העושר ההזנתי וטוהר הרכיבים שאינם מגרים את העור. * הבנה עמוקה, לא שיווקית ומבוססת מדע בתחום טיפוח העור תוכלו לקרוא בספר הדיגיטלי שכתבתי: טיפול נבון בעור.


190 
  • יצרן: Adin Is Natural
  • משלוח: 
  • מדיניות החזרה: 1. במידה והמוצר נפגם במהלך המשלוח, אנא צלמו אותו, שלחו את התמונה בדוא"ל או וואטסאפ ותקבלו החזר מלא ללא צורך במשלוח בחזרה. 2. במידה ואינכם מרוצים ממנו מסיבה כלשהיא- יוחזרו לכם 50% מערך המוצר בניכוי עלות המשלוח שלו.

קרא עוד


חומרים פעילים בקרם:
ויטמין C
(חברת ביופור) ממצק ומעודד יצור קולגן, נוגד דלקת, נוגד חמצון חזק (אנטי אוקסידנט), מקנה ברק בריא ויפה לעור, מבהיר קלות.
פפטידים ביומימטים (חברת ביופור) שרשרת קצרה מאוד של חומצות אמינו. חדירה לעור בשל גודלה הקצר. מגרים את תאי העור לייצר מרכיבים שהעור הצעיר מייצר באופן טבעי. מעודדים יצוא אלסטין וקולגן, חומצה היאלורונית, משפרים את יכולת העור להחזיק מים, מחיים את מראה העור.
חומצה היאלורונית (חברת ביופור) לחותן מצוין עם יכולת לקשור מים פי מאות ממשקלה. מעולה לעור יבש.
חומצות שומן חיוניות (חברת ביופור) אומגה 3, 6, 9. נוגדות דלקת. שומרות על גמישות קרומי התא שמאפשרת תפקוד טוב יותר של התא והעברת מסרים תקינה, תורמות ללחות העור ע"י חיזוק השכבה הקרנית וירידה באיבוד מים דרך קרום התא, מקלה על מצבי אקזמה וגירויי עור, נוגדות חמצון.