טיפול פנים אורך כשעה ורבע. השובר יישלח ביום המבוקש בהודעת ווטסאפ בתוספת ברכה, שם השולח וקישור לאתר שלי.


320 
  • יצרן: Adin Is Natural
  • משלוח: 
  • מדיניות החזרה: 1. במידה והמוצר נפגם במהלך המשלוח, אנא צלמו אותו, שלחו את התמונה בדוא"ל או וואטסאפ ותקבלו החזר מלא ללא צורך במשלוח בחזרה. 2. במידה ואינכם מרוצים ממנו מסיבה כלשהיא- יוחזרו לכם 50% מערך המוצר בניכוי עלות המשלוח שלו.

קרא עוד


טיפול פנים טבעי בשיטת "עדין זה טבעי" הוא טיפול יסודי ומקצועי לכל דבר, הכולל הזנה איכותית ועמוקה של העור והכנתו, במידת הצורך לקראת טיפול עמוק במקרה של ניקוז ראשים שחורים, מיליום ופוסטולות. אין שימוש בתכשירים מקלפים (פילינגים) משום שאלו צורבים את העור, מאדימים ומחלישים אותו ובכך חושפים אותו לסכנת התפרצות אלרגיה, אקנה ופיגמנטציה. אי השימוש בפילינגים אינו גורע מריכוך העור והכנתו לטיפול, כי הריכוך נעשה על ידי הזנה אינטנסיבית, חום ולחות. האדמומיות בסוף הטיפול תהיה רק בנקודות בהן בוצע הליך ניקוז פצעונים ולא בכל הפנים. 

הטיפול לא גורם לתחושת צריבה, שריפה או עקצוץ בעור הפנים ולעולם לא תשמעו ממני מילים כמו "זה שורף כי זה עובד" מכיוון שלשיטתי אין לכך הגיון מדעי.

אני מטפלת בבעיות אקנה של גיל ההתבגרות ואקנה של הגיל המבוגר, עור יבש מאוד, עור מבוגר ואפילו בעור מגורה או אלרגי לכל מוצרי הקוסמטיקה.

ההבדל העיקרי בין טיפול פנים בשיטתי לטיפול פנים אחר הוא בחמרים. בחומרים הטבעיים שאני מייצרת אין חומרים משמרים, בישום סינתטי, חומצות ושאר כימיקלים, שאין להם קשר לעור אלא לשימור הקרם עצמו. 

באותה מידה שגופנו אינו נזקק לכימיקלים מתעשיית המזון כדי להיות בריא, כך עורנו אינו זקוק כלל לכימיקלים מתעשיית הקוסמטיקה כדי להישמר בריא ורענן. מזון טבעי לגופנו והזנה טבעית לעורנו נמצאים בהישג ידכם. עורכם יכול לחזור להיות בריא, מאוזן טהור וזוהר בעזרת תמציות צמחיות מטהרות ויחודיות. אין צורך בכימיקלים סינתטיים.

למרות עבודת הניקוי היסודית, העור לא עובר טראומה, כי הוא עובר חיזוק לפני כן בחומרים מהשורה הראשונה המעניקים לו גמישות והזנה. הטיפול מתאים ביותר אפילו לעור רגיש עד רגיש מאוד וכמובן גם לכל סוגי העור.