1 דקות קריאה

התפנה לרובנו הרבה זמן להרהר ולהסיק מסקנות לגבי הקורונה כתופעה, ונדמה שכולנו מבחינים ביתרונות לזיהום האוויר, לזמן איכות עם עצמנו והמשפחה שלנו, לצמצום צריכת מותרות לא חיוניים. כל היתרונות האלו יעלמו מין הסתם  ברגע שנחזור לשגרה. 

יש נושא אחד שלדעתי לא כותבים עליו, או שלא נתקלתי בדיון עליו, וזה עניין מחלות הרקע שמעצימות את הסיכוי למות מקורונה: שמתם לב שכולן מחלות שנובעות מאורח חיים מערבי? נקראות גם "מחלות שפע" כיוון שהן נפוצות במקומות שהאדם יכול להרשות לעצמו להיות עצל, לצרוך כמויות לא מוגבלות של מזון תעשייתי עתיר סוכר ומופחת באבות מזון, לעשן ולשתות אלכוהול כאוות נפשו, לשאוף להרוויח ממון רב, תוך כדי שהוא מכניס לחייו סטרס בעצימות גבוהה. הדיון בזה הוא לא דיון נעים ופוליטקלי קורקט, כי זה כמו לכוון אצבע מאשימה לאדם חולה ולהגיד לו "אמרתי לך!!!"  בעוד שכולנו שם בצורה זו או אחרת, וגם קשה לשלוט בהרבה מגורמי מחלות, כמו סטרס שנובע מנסיבות חיים ושאר עניינים שלא ממש בשליטתנו. 

אני רוצה להתייחס כאן למה שכן בשליטתנו. למעשה, ברגע זה כשאני כותבת לכם, אני יכולה להתפגר משבץ מוחי, כי אני לא מקשיבה לגופי שאומר לי- "כתיבה במחשב גורמת לך לכאבי ראש קשים- המנעי בבקשה"...😅. 

אני כנראה עדיין לא יכולה להמנע לחלוטין מכתיבה של מה שמטרטר בראשי וחייבת לשחרר את זה מידי פעם לאוויר הווירטואלי: 

הגיעה לנו מחלה שכזו, קורונה שמה, שאומרת לנו (בין השאר), דבר כזה: אם הגוף שלכם לא באמת בריא, יהיה לכם יותר קשה לשרוד אותי. לא יעזרו תרופות להורדת לחץ דם, זריקות אינסולין...אתם צריכים להיות באמת בריאים, בלי תרופות. יש כל כך הרבה עדויות על אנשים שהתגברו על מחלות כרוניות באמצעות שינוי תזונה ואורח חיים. כל הידע קיים- הקושי הוא לבצע. אולי הקורונה תתן לנו מוטיבציה נוספת לשינוי?

ללקוחות שלי שסובלים מאקנה קשה אני מטיפה כבר שנים (ובטח גם מעצבנת את חלקם על הדרך): כן, יש תרופות נגד אקנה אבל הן לא באמת מבריאות - הן רק מעלימות סימפטום אחד של הגוף שלכם שהתחיל לסבול ממשהו. אתם יכולים להיעזר בתרופות האלו, אבל כדאי מאוד לגלות מה חסר לגוף שלכם או מה יש לו בעודף, לעשות הכל כדי לשנות את המנהגים שלכם בהתאם.  אקנה הוא מפגע אסתטי: למרות שהוא מאוד מעיק נפשית, הוא לא גורם נזק בריאותי עמוק. בהמשך- הגוף יכול להגיב באמת קשה, כי התעלמתם מהסמפטום הקל יותר, על העור.

לעצמי החלטתי כמה החלטות בזכות הקורונה: אני הולכת להתעמל יותר קבוע, כבר התחלתי בבית מול סרטונים. התזונה שלי די טובה באופן כללי, אבל אם יש דבר אחד שבוודאות אני צריכה לעשות הרבה פחות זה לקרוא מממסכי טלפון או מחשב- משהו בזה גורם לי ללחץ תוך ראשי.

בהדרכה הדיגיטלית "טיפול נבון בעור" תמצאו עוד הרבה הסברים פוקחי עיניים, שיעשו לכם סדר אמיתי בענייני עור, תזונה וקוסמטיקה.

לרכישת ההדרכה הקליקו כאן